Aslihan Fidelya 16+6 günlüktüm gittim %99 kız denildi 19+3 günlüktüm %100 erkek denildi yine değişir mi bilmiyorum 🙄
Dogabebek Fidelya benim 14 te erkek 15 kiz dediler bidahada degismedi. Belli olmuyor ama arkadasim 13te kiz oldugunu ogrendi degismedi😍
Bernaaa BAnada 12+3 de kız dedi,bakalım 16+4 te haftaya çarşamba gidicem,aklımda tek soru var o da kızım hala kız mı😀😀😀umarım değişmemiştir
Bernazumra Bernaaa bende 12+4 günlük hamileyim doktorum soylemiyo bebisimizin cinsiyetini cok merak ediyoruz 🤗🤗🐣
Busrabusra 12+1 de erkek dedi.15.haftada gittik sirtini donmus yatiyodu minik goremedik.o kadarda cikolata yedim hic bi ise yaramadi kesinlestiremedik yani
scl Aslihan banada 12+1 erkek 15+1 %80 kız dedi doktor şuan 17+3 olduk şunatın başı ayrıntılıyı bekliyorum bakalım değişcek mi 😌 ama çok şaşırıyorum size 16+6 %99 kız diyip değişmesi kesin gibi bişi demiş doktor çok ilginç 🙈
Lily Haftada gittiğimizde %80 erkek ama kesin bilgi 20.haftada dedi doktorumuz. 16.haftada gitti bağdaş kurmuştu göremedik geçen hafta ayrıntılı usg için gittiğimizde de kız olduğunu öğrendik💞 ikili tarama döneminde söylenen cindiyetler bazen yanıltıcı olabiliyormuş 🤷🏻♀️
Melisaa 16haftada gittigimde kiz demisti doktorum suan 19 haftalik gecen haftada gittm agrim vardi kiz demislerdi yine kesin olarak umarim dwgismez cunku alışveriş apmata basladim🙆♀️
ipeksfr az önce doktordan çıktım cinsiyet için belirgin bir çıkıntı yok kız olma ihtimalı yüksek dedi☺ Sizce değişme ihtimali nedir
Esratek 17 de kiz dedi 20 de erkek ayrıntılı ulturasyonda da erkek dediler ama şimdi bi doğum hikayesi okudum bayan sezeryan olmuş uyandığımda maviler içinde bi kız yatiyordu diyo erkek demişler ama kız olmuş şok oldum 😁
Aslihan MerveDC Bilmiyorum benimki değişti ayrıntılıya gircem haftaya o zaman kesin öğrenirim heralde 😊
Summertime 18 haftalıkken %80 Kız dedi doktor. 2 hafta sonra detaylı ultrasonda erkek dediler 😊 bir daha değişmez umarım 😊
MerveDC Summertime umarım ya benimde içimden nedense değişecek gibi geliyor çünkü doktor bacak arasını göremedi benzetti ama iyi bi doktordu bilemiyorum ya hayırlısı artık 😄
scl Summertime bende detaylıyı bekliyorum 15+1 %80 kız dedi doktorum öncesi erkek demişti 😂 ya nasip inşallah netleşir 😌
Summertime MerveDC ayy sorma bizim minik hiç açmadı bacaklarını detaylıda bile doktor baya uğraştı zar zor gördü. Bakalım artık 2 hafta sonra yine doktora gidicem inşallah erkek der 😁 çok güzel tulumlar aldım 😂😂
Aslihan scl Bizde çok şaşırdık kıyafet almaya bile başlamıştım 😊 Ama zaten biz eşimle bir türlü kız olduğuna inanmamıştık doktora gittiğimizde bunu dile getirdik oda kendinden emin şekilde sizin için yine bakalım dedi ve erkek olduğunu söyledi 😄
scl Aslihan eşim kıza inandı zaten baştan beri kız istiyodu ama benim içimden hep erkek geçiyo hala daha erkekmiş gibi geliyo 🙈 siz hissetmişsiniz 😂 maşallah Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 💗
Aslihan scl Aslında bende kız olsun istiyordum ama tahmini doğum tarihi babamın vefat etti güne denk geldiği için hep erkek olucak diyorduk o yüzden eşimle. Amin 🙏 Rabbim herkesinkini sağlıkla sıhhatle kucağına almayı nasip etsin
MerveDC Summertime valla benim eşimde çok erkek istiyordu yani öyle hissediyorum diyor bekliyoruz bakalım daha hayırlısı 😂
scl Summertime kesinlikle ama ayrıntılıda erkek çıktıysa sizin değişmez canım hayırlı bi evlat olsun inşallah 😌 sen alışverişlere başla 💙