acemkizihot1 bugün amniyosentez yapıldı işlem zaten çok ağrılıydı 2 numune almaya çalıştılar (biri kordondan, ama alamadılar) üstünden 3-4 saat geçti ve çok ağrım var şu an ara ara sancım oluyo iğne batması gibi acım oluyor bu normal mi bilen var mı?
MadameNoire acemkizihot1 karnından mi aldılar vajinadan mi ? Benden de amniyosentez aldılar önce vajina denemek istediler ben kabul etmedim karnımdan aldılar sol alt kısmından bagirsaga yakın yerden biraz acır bi kaç güne geçer ani hareket yapma canim