gulistan22- Kızlar doktorum normal bir sorun yok önde rahim ağzını kapatmıyor dedi sağda solda ve arkada önde olabilir dedi sadece daha geç hararet hissedermişim ve net görüntü alamayız renkli ulturasonda dedi benim gibi olan var mı önde olan acaba
Sermec27 gulistan22- benimki de aşağıda Sezaryen dikisine yakınmış 23+1 im yukarı çıkabilir ama çıkmazsa maalesef riskleri var bizim önde olmasısi sıkıntı oluşturur mu bilmiyorum
Buby gulistan22- 19 haftaya kadar plesentam rahime yakındı 21. Haftada detaylıda yukarı çıkmıştı sonra bebeğin önüne geçti ama hiç bebeğimin yüzünü göremedim 1 tane ultrason fotomuz var şuan 33+5 im plesentam sağ yanda ama bebişimle yine yüz yüzeler çok üzülüyorum 😂 plesentam öndeyken doktor alttan bakıyodu şansa yüzünü anlık çok az görüyoduk 🤦🏼♀️
Mineartcc gulistan22- benimde önde görüntü almak birazcık zorlasiyor ama hareketleri öyle geç hissetmemistim 18 de hissetmistim. Bir sorun teşkil etmez önde olmasi
maviiiss gulistan22- benimde önde doktorum sorun olmadığını söyledi yüzünü tam göremiyoruz maalesef Hareketleri için birey dememişti ama 20. Haftada hissetmeye başlamıştım ufak ufak
Busra41-46 Benimde aynı şekilde plesanta önde herhangi bir sorun yok sadece görüntü de ve hissetmekte sıkıntı oluşturuyor o kadar 23.haftada hissettim hareketlerini
gulistan22- Busra41-46 ilk hamileliğim biraz takıldı aklıma sormak istedim iyi bari ya içim rahatladı
Evhamlikurabiyeanne Benim de öyle kizima hamileyken de oyleydi denildigi gibi gec hissettim ve detayli ultrasonda falan yüzünü göremedik bu hamileligimde de yine ayni doktor anterior plesenta dedi ama bir riski yok bunun previa olursa riskliymis
gulistan22- Evhamlikurabiyeanne aynen doktor aşagıda olursa riskli diğerlerinde problem yaşamayız dedi