Esraabbaa Ayy bugün bi anda yarına gün verilince şok oldum. Var mı yarın doğuma girecekleer? Ya da doğum yapmış olanlar önerilerinizi alabilirim
Alan_Yeliz Esraabbaa bende Çarşamba günü olacam 39 haftalik sayılırım bebek 3500klo doğacak dedi bugün doktor heyecan korku bir arada🤔😍
zumraninannesii Esraabbaa yanına kahve almayı unutma canım 3 ü bir arada bide su ısıtıcısı rabbim kolay geçirsin inşallah
Esraabbaa Bekledigimmucizemm evet normali bekledik aslında ama bebek kanala girmedi hala, hiç sancım nişan falan da yok daha fazla beklemek istemedik teşekkür ederiim 🙏🏻
Bekledigimmucizemm Esraabbaa bizimki de daha 35 te başı çok aşağı da doktor erken doğum riski var dedi sürekli kasılma ve ayakta durunca sancı giriyor belimden karnıma bakalım benim kızda dayanır inşallah 3 hafta daha 38 e yetişsek sorun kalmicak
Esraabbaa Bekledigimmucizemm oyy size de bol sağlık diliyorum 🙏🏻 bizimki de normal bekledik ama hiç aşağı inmedi başı
Bekledigimmucizemm Esraabbaa normal doğumdan korktum açıkçası bende doktor kafası büyük zor doğar deyince 38 gibi sezaryen yapmayı düşünüyorum o kadar sancı çekip sezaryen olmaktan iyidir diye düşündüm