XBirmelekannesiii Kızlar açıklık kontorolunden sonra adet görür gibi kanamam oldu 2 cm aciklik da var ama sancım yok
Mervesrsy XBirmelekannesiii kimse yazmamış belki yazan olur benim de sancılardan acile gittim açıklığım 2 cm di hala doktorum kanama gelebilir korkma dedi ama aradan 4 gün geçti normal mi bu su an 39 +5 olduk
XBirmelekannesiii Mervesrsy evet normal ben 3-4 gün resmen adet görür gibi kanama gördüm 40 + 3 hala dogum olmadı