Bbk88 yok canım hiç kimyasal olmadı benim, 21 haftalık kocaman çocuğum gelişme geriliği oldu büyümedi, haftalar geçti bebek aynı haftada kaldı damarlarında direnç varmış, benim de tansiyon artmıştı doktor zarar veriyor bana diye ilaçla doğum yaptım erken, o aşılama gebeliğiydi, üzerine 2 aşılama oldum gebelik oluşmadı, 4 buçuk yıldır evliyim artık tüp bebek denemeyi düşünüyoruz