Kızlar şimdi cuma günü test yaptım silik pozitif çıktı ama sonradan farkettim kuruma çizgisi olabilir diye düşündüm ama bu zamana kadar yaptığım hiçbir testte kuruma çizgisi olmadı neyse pazar günü tekrarladım testi negatif normalde bat 1ydi ama geç yumurtladım 5i gibi bekliyorum adeti bugün kasıklarım tıpkı adet olmuş gibi yoğun bi şekilde ağrıdı lavaboya girdiğimde pembe akıntı gördüm saat 2 gibi bu saat oldu sadece peçeteye silince pembe az miktarda geliyo ped doğru düzgün lekelenmedi bile hiç böyle olmazdı yerleşme kanaması olabilir mi