Ayy allah analı babalı büyütsün ikinizde çabucak toparlanıp iyi olun 🙏🏻 ben de yarın sabah sezeryan olucam da bi şey sorsam sizee, ameliyat elbisesini odada mı giydiriyolar yoksa ameliyathanede mi? Bi de siz ameliyattan sonra nasıl pijama giydiniz sonda takılı kalıyor ya elbise pijama mı giysem yoksa normal takım mı karar veremedim ikisi de bavulda var da elbise daha mı rahat olur acaba