esraEb Hanımlar 6 ayım doldu doğumdan sonra. Spiral taktırcam yarın randevu aldım. Yarın mı takar yoksa başka gün için mi randevu veriyor. Bide ücretli mi devlet hasta esinde.
Kaderimmmm16899 Devlete ücretsiz ben taktırdım ama bazı devletler aczaneden aldırıp doktor takıyor ben bunu bi tanıdığım demişti😊
esraEb Kaderimmmm16899 ne kadar ki acaba ücreti. İlk gideceğim yarın. Yarın takarlar mı yani. Kısa süren bir işlem mi
esraEb Kaderimmmm16899 hayır. Birkaç gün oldu biteli. Randevu bulamadım yoksa erkenden gidecektim aslında. Bide ay dolmasını bekledim. 28 inde 6 ay doldu.
Kaderimmmm16899 esraEb bak de ki doktora benim adadetim yeni biti de kaan almasın hemen taksın sen hangi şehirdesin valla eger orası ücretsiz se para vermene gerek yok doktora sor ücretlimi de
cisemgokturk Aile planlama merkezleri ücretsiz takıyor ve adetli olmalarını istiyorlar özellikle 2. 3. günü gelmeni istiyorlar. Çok korkulacak bi yanı yok çatı muayenesi gibi düşünün. Ama karnınız tok gidin bende aşırı mide bulantısı kusma olmuştu.