Nur3838 evet gebelik öncesi başladım. Hala kullanıyorum. Ara vermek iyi değil. Kanımız pıhtılaştığı için. Gebe kaldığımız an bebeğin ölme riski yüksek. Adet olunca da bir etkisi olmuyor. Rahat adet geçirmiş olursun. Pıhtılaşma olanların adeti zor geçer. Bana hiç ara verme dedi doktorum. Şuan hem hap. Hem iğne kullanıyorum