sna44 öğretmenim pandemi dönemi 2020 den beri izindeyim😁 annelik izni bitince,bu yıl memur izni kullandım ,haziranda bitiyo amaa yaza Bi bebiş daha😄 2 yıl yine izin. Ben çok sevdim bu hayatı,İstanbuldayım eşim polis ayda 10 gün gündüz görevi var, diğer günlerde genellikle 2 ,3 saat de olsa çıkarız, 4 sene boyunca hep gezip durduk çor çoluk , ama sürekli evde vakit geçirsem tam tersi olurdu benim için.