Bebegim37 bende aynı şekilde grip geçirdim boğaz agrısı ile başladı öksürük burun akıntısı halsizlik çok kötüydüm evde doğam yöntemlerle iyileşemedim özel acile gittim serum istedim. Onunda iyi oldum bide kanda enfeksiyon yüksek çıktı biraz antibiyotik kullandım bir hafta da o sayede iyi oldum yani. Ama sıcak süte bal ve tarçın atıp içmiştim boğaz ağrıma iyi gelmişti