iremkayaaaa ben de yeniyim Temmuz’da doğum ben 3-5 tane 0-3 aylık atlet gibi olan zıbınlardan ,3-5tane de kısakollu olanlardan 3-6 ay aldım malum 3-6aydan sonrası serinliği havalar. 4-5 tane de dışarı çıkarken vs giymelik komple ayakları kapalı olan çıtçıtlı zıbınlardan aldım. 2 tane hastane çıkışı aldım biri komple set battaniye filan var biri de 5 parçalık olanlardan