Ebrar042 misa001 kaç haftalıksınız ben de üçüzlere aşılama ile hamile kaldım fakat 11. Haftada birini sonlandırmak zorunda kaldık bebeğim sağlıksızdı kistik higroma tanısı konuldu kalbi de sıkıntılıydı şuan iki oğlumla devam ediyoruz 21+3 günlük olduk elhamdülillah.
newmommk misa001 neden böyle bir şey öneriyorlar?diğer bebeklerin bir riski var mı birkaç iyi perinatoloğa muayene olup öyle karar verin lütfen tek bir doktor ile verilebilecek bir karar değil
Gule1- Allah verdi Allah alır, 3 taneyi veren bir çare de verir. Ben ikiz doğurdum. hangi evlat ayrılır diğerinden öyle düşünün. Karnınızdan girip potasyum klorür verecekler o fetüse. Canlılığını yitirecek. Duyunca okuyunca öğrenince kanım dondu.
misa001 Ebrar042 newmommk benim sağlığım kötü etkiliyor rahmim taşımıyormuş erken doğumla hepsini kaybedebilirmişim bir kaç perinatolog aynı şeyi söyledi. 10+4 günlük hamileyim 12. Haftada duruma göre karar vereceğiz
Ebrar042 misa001 ben tedavisiz hamile kalamıyorum bu üçüzlerimden önce bi aşılama daha yaptırmıştık o da üçüzdü bana da sonlandıralım çok dediler Allah verdi Allah alır diye sonlandırmadık ama benimde rahmim taşımadı 24 haftalıkkken serklajlı olmama rağmen doğum yaptım kızlarım 8-10 gün yaşadı oğlum 6 ay yaşadı ama maalesef dayanamadı kaybettim zor bir süreçti bu üçüzlerimde çok doktora gittim hastalığı belli değilken her gittiğim doktor birinin sonlanmadı lazım erken doğum hikayen var demekki rahmin taşımıyor dediler sonradan öğrendikki doğsada o bebeğim yaşamazmış çok çok zor bir karar Allah yardımcınız olsun
misa001 Ebrar042 düşünüyorum sağlıklı bir evlat mı yoksa hepsini taşıyıp kaybetmek mi? Allah bilir herşeyi tabiki ama yinede karar bizim. Zor bir işlem mi redüksiyon kanama filan oluyor mu
Ebrar042 misa001 yani bi bakarsınız belki de benim gibi içlerinden biri son anda sağlıksız olduğu ortaya çıkacak benim işlemim çok zor geçti maalesef göbekten iğne ile giriyorlar sonlandırıyorlar benim hep riskli gebelik olduğu için 16. Haftaya kadar kanama gördüm ama işlem öncesi de görüyordum zaten sonradan fark ettim ki progestan iğne kanama yapıyor doktor kontrolü ile hemen bıraktım ve kanamam kesildi