Tuba-M55 feyzaaytac 22. Haftadayım tutmak isterdim ama aniden gelen acıkmalarım şeker düşmem oluyo tutamam istesem de malesef. Ama her bünye bir değil annem gebeliğin de hep tutmuş mesela sağlıklı bi kadın kendisi maşallah 🥲
Tazeeanneee feyzaaytac 5 haftalığım tutmayı planlıyorum inşallah kızımda da tutmam diye kalktım kanamam oldu o yüzden nasip diyorum
170420 feyzaaytac bnde 35+2deyim teredduttteyim Ramazan’ın ilk günü kontrol var doktoruma sorucam son haftalar bebeğe sıkıntı olur mu sususz kalmak
Esrackc feyzaaytac ramazanda 29-30 haftalık oluyorum tutacağım inşallah en azından deneyeceğim. Full tutamam diye düşünüyorum belki 1 gün tutup 1 gün tutmam denemeden bilemiyorum yani.