Minikmucizem_ bende eylul ayinda yasamistim cnm bana dr bos gebelik dedi önce tabi kese boyuna gore bebegin gorunmesi gerekti.15 gun surec vermisti 10. Gun hafif lekeler gelmeye basladi bu da zateb saglikli bir gebelik olmadığının işaretiydi. 10 gun bekledim.sonra kurtaj icin devlet hastanesine gittim orda kurtaj icin radyoloji bolumunden rapor istiyorlar detayli olaral usg bakildi.orda da herhangi bir pozitif birsey olmayinca aldilar.bazen aklima keske biraz daha beklesemiydim diyorum ama sonradan düşününce bebegim artik yoktu. Kabullenmek emin ol zor ama gercek dr lar bazi seyleri cok çabuk anliyor. RABBİM insallah saglikli sihatli bebekler nasip etsib RABBİM kucagimizi bos bırakmasın.