Ftsxfrt Merhaba 15+2 haftalığım.Çalışıyorum anaokulu öğretmenliği yapıyorum özel bir kurumda.Sabah 7.5 akşam 6.5 / 7 ye kadar çalışıyorum .Günlerm yorgun ve uykusuz geçiyor.Hamileler günde 7,5 saat çalışıyor bu doğrumu?
Ayla0101 Ftsxfrt merhaba dinlenme saatleri haric 8 saat çalışıyor olmanız lazım. Gece vardiyasina,ek mesaiye bırakamazlar öyle biliyorum. SGK’yi aradığınızda her şeyi detaylıca anlatıyorlar ✨
Rabiul Ftsxfrt evet günde 7.5 saat çalışma hakkınız var veya tam çalışıp cumartesi günü çalışmayabilirsiniz bende 20. Haftamdayım cumartesi yarım gün çalışıyorum konuşacağım tam gün gelip cumartesi evden çalışmak istiyorum diye ben 9-6 arası çalışıyorum sizin daha çokmuş 😣
Maviii_98 Rabiul bunu bende merak ediyorum kamu özel ayırt edilmeksizin mi 7 buçuk saat çalışılıyor ben günde mola hariç 9 saat çalışıyorum cmt pzr yok
Rabiul Maviii_98 öyledir heralde canım sgk yı aradığınız zaman detaylı bilgi veriyorlarmış bende özel sektörde çalışıyorum oturduğum yerden çalıştığım için fazla yorulmuyorum ama iznimi kullanmak istiyorum bence siz konuşun kullanın izninizi
Ftsxfrt Hafta sonum yok ama çok yorucu ve zorlayıcı onun dışında düz bir zemin değil 3 katlı bir bina ve ben bu binanın en üst katındayım gün içinde sık sık inip çıkmak zorlayıcı oluyor