hifakim29 Melikeeeeeecelbi 6+4 doktorq gittim dün vajene yakın yerleştiğini söyledi ve muhtemelen düşüvek dedi progwstan verdi ama korkuyprum kan ve pıhtı şekilnde kanamalar oluyo çok ihitmali Düşükmüş tutunmasınınn
gul1Zerr_kz Melikeeeeeecelbi evet önce kanama oldu iğne yapıp eve gelmiştim 2 sonra kesildi şimdi pıhtı şeklinde geliyo günde bi kere