Ylzsvnk Kızlar hafif kanama var erkem gebelik yaptım hayali çizgi vardı neyse sinirlendim fotoda çıkmıyor hiçbir şekilde atım elimde ovulasyom testi var onu yaptım normalde daha silik olması gerekmiyor mu
mimar_anne Ylzsvnk hayır ovülasyon zaten bu şekilde çıkıyor gebelik testi yapsanız daha sağlıklı olur hatta kan verin
Sermec27 Ylzsvnk yok ovulasyon yumurtlama olmadığı zaman böyle çıkar zaten ama gebelik olduysa iki çizgi de ovulasyonda kopkoyu oluyor diye biliyorum
Ylzsvnk Sermec27 anladım canım Ovulasyon gebeliğin 300-400 değerlerde kıpkırmızı çıkıyor onu denedim gördüm de