gebeanni Arkadaşlar benim beta HCG değerim bugun. 15000,00 çıktı, 11 haftaliğim normalde ama bu değer 11 haftaliga göre normal mi netten bakıyorum bu sayıya ulaşamıyorum. sizin değerleriniz nasıl benimki anormal mi dönüş yapar mısınız lütfen
Selothatun gebeanni kendiniz mi baktırdınız betaya? Kese ve kalp atışı olduktan sonra beta bakılmaz diye biliyorum
gebeanni Selothatun sağlık ocağında gebe dirisi yapılacağı için aile hekimi baktırdı, öncesinde kadindogumda kalp atışı kese hepsini görmüş dinlemiştik
Selothatun gebeanni değer yüksek çıkması normal canım kese görünüp kalp atışını duyduktan sonra pek önemli değil beta
gebeanni Zeyasln ben de anlamadim aile hekimi kan değerlerine vs bakacağız sağlık ocağına giriş yaptıracağız dedi o değerlerin içinde beta HCG de var işte. Ve çıkan değer 15000.00 bu sayı absürt bir sayı anlam veremedim korkuyorum bir yandan da
bircaaan gebeanni korkmana gerek yok önemli değil bundan sonra ultrason takibin önemli. İçin rahat olsun boşuna strese sokma kendini. Hep iyi şeyler düşün ☺️☺️
Zeyasln gebeanni hayır korkmana gerek yok kese ve bebekten sonra betanın bir anlamı kalmaz zaten normal veya düzenli bir artış beklenmez bakılmaz bile normalde
Kmnklm gebeanni herk3sin değeri aynı olmuyor siz 11 haftadasınız keseyi görmüşsünüzdür kalp atışınıda duydunuz herhalde. Bir sıkıntı yoktur bence kendinizi korkutmayın
Eylul_eylul gebeanni hayır hiç sıkıntılı değil bende 9.haftamda vermiştim doktorum istemişti 10.000 falan çıkmıştı meğersem titreli değer diye birşey varmış tekrar verdiğimde daha yüksek çıkmıştı. Ki kontrollerinde bi sıkıntı yoksa beta değerinin artık hiçbir önemi yok