Altin23 Merhaba,Eğer ki lh hormonunun çok yüksekse bu ovulasyon testlerinin yanlış gösterme payı oluyor diye bıliyorum fakat pkoslu olup test kullanıp hamile kalan çok insan var malum pkosta ne zaman yumurtlama olacağı belli değil .ondan kullanın derim .Doktor kontrlunde de takip yaptırabilirsiniz tabi