mavikalpvemavikalp Selothatun haklısınız ben herşey yolundaysa olabilirmi diye düşündüm aşırı fazla karşıma çıkıyor
Selothatun mavikalpvemavikalp Araştırdıysanız eğer maalesef algoritma tüm sosyal medyada önünüze çıkarır zaten. Hastaneden çekiniyorsanız eğer sancılarınızı evde çekip sıklığı azalınca hastaneye gidebilirsiniz. Ki 2.doğumumda doğumhaneye gidene pilates topu üzerindeydim. Ebeler sırtıma masaj yaptılar sürekli. Burada hastane seçiminiz devreye giriyor.
mavikalpvemavikalp ikiprensannesi53 herşey yolundaysa diye düşünmüştüm ister istemez hastaneye girince stres oluyor ve açılma geriliği yaşanıyor Tabi hastaneye yakın olmak lazım öyle bir durum olursa Allah korusun
ikiprensannesi53 mavikalpvemavikalp evde doğum yapmak iyi bisey olsaydı bunca kişi hastaneye gitmez dimi ?
mavikalpvemavikalp Dlar evet ya yurtdışında çok fazla oluyormuş Özele gidiyorum doktorum durduk yere sezeryana alır diye korkuyorum türkiyenin sezeryan oranı %60lara dayanmış vaziyette çoğu doktor uğraşmak istemiyor ama ebeler daha çok normalci
mavikalpvemavikalp obirannea çekici geldiği için değil tabikide ister istemez hastaneye gidince stres oluyor ve açılma geriliği yaşanıyor ayrıca çoğu doktor sezeryan taraftarı olunca ebelere bi yöneldim Türkiyenin sezeryan oranı %60lara dayanmış vaziyetteyken her doktora güvenemiyorum
mavikalpvemavikalp tgc_gzm2018 çekici derken çoğu doktorun sezeryancı olduğu için güvenemiyorum Yani normal doğumu destekleyen çok az doktorumuz var ne yazıkki ebeler daha çok normal taraftarı Bir sıkıntı olmadığı sürece olabilirmi olan varmı diye sormak istedim🤷🏻♀️
ikiprensannesi53 mavikalpvemavikalp sezaryenci olmasını istemiyosan devlette doğum yap devlette herkes normalci
tgc_gzm2018 mavikalpvemavikalp valla devlete gidin bağırta bağırta normal digurtuyorlar en son çare sezeryan ana ozeldede isteğe göre yapabiliyorsun yani aksi bı durum görmedikçe benim çoğu arkadaşım özelde normal oldu
mavikalpvemavikalp Ebru3457 işte bilmediğim için sormak istedim nasıl oluyor nasıl ilerliyor yaşayan gören varmı acaba diye sonuçta deneyimli ebelerle yapılıyordur diye düşündüm
mavikalpvemavikalp Selothatun burdaki devlet hastanesi anne bebek dostu hastane ebeler doğum yaptırıyor ama kesisiz müdahalesiz istiyorum inşAllah Özeller hep sezeryancı Zaten dediğiniz gibi yapıcam evde sancımı çekip öyle gidicem teşekkür ederim😊😊
mavikalpvemavikalp ikiprensannesi53 zaten devlete gidicemde bazı ebeler doktorlarda hırpalıyor İyi hissetmek yerine kötü hissediyorsun iyice psikolojk olarak🤦🏻♀️
Selothatun mavikalpvemavikalp yani bu biraz da sizinle alakalı öncelikle rahminiz buna uygun mu yoksa çatınız dar mı? Sonra bebek iri mi? Ya da geliş pozisyonu uygun mu? Sonrasında hamilelikte spor yaptınız mı yürüyüş yaptınız mı açılmanız kolay olsun diye. Bunlar böyle vs vs diye gider. Herşeyi yapmışsınız açılmanız yinede yoktur mecbur sezaryene döner
ikiprensannesi53 mavikalpvemavikalp sen nasıl olursan onlarda öyle olur kimse durduk yere kimseye kötü davranmaz
mavikalpvemavikalp ikiprensannesi53 burdakiler bıkmış hamilelerden biraz fevri ve sert davranıyorlar yani anlıycanız öyle olmuyor işte hanımefendi 😊
Kedilibebekli Ben ikinci bebeğimi evde doğurdum, mükemmel bir deneyimdi. Şimdi üçüncüye hamileyim ama eşim yüzünden bu da ilk çocuğum gibi özelde olacak. Bana kalsa yine evi tercih ederim, böyle bir huzur yok 🌿
mavikalpvemavikalp Kedilibebekli yaaaa ne güzelll Anlatırmısınız nasıl oldu ebeyi nerden buldunuz lütfen merak ediyorum🤗🤗🤗
Kedilibebekli mavikalpvemavikalp ebeyi bir tanıdığım aracılığıyla bulmuştum. Evde sancımı çektim, yürüdüm çömelip kalktım eşim belime masaj yaptı vs sonra ebeyi çağırdım o gelmeden sıcak bir duş aldım. Ebe geldikten 45 dk sonra bebeğim doğmuştu. Beni hiç germedi, çok sakin bir hanımdı. Doğru bir şekilde yönlendirdi, zeytinyağı ile masaj yaptı. En sonunda bebeğim doğdu. Ben daha sonra yine hastaneye gittim nolur nolmaz diye muayene olmaya. Çok şükür bebeğim de ben de iyiydik.
mavikalpvemavikalp Kedilibebekli ay ne güzel ya tam istediğim 🥹🥹🥹 ama diğer yorumları okumuşsunuzdur biraz vazgeçtim gibi😅😅
sakinanneee3 mavikalpvemavikalp 4 kardeşiz annem köyde annesi ebe imiş herkesi kızlarını vs dogurturmuş anneannem vefat edince annem küçük kardeşimi hastanede dogurmuş😂😂🌸