Kızlar ben yeni gebeyim 4 hafta ama annanem yoğun bakımda doktor yaşamaz diyor her an haberi gelebilir dediler 12 saatlik bir uzaklıkta yolculuk yapmam lazım cenazesine gitmek istiyorum sıkıntı olur mu sizce yapılır mı yolculuk bebeğe bir zarar olur mu