Sudecan2149 biz 28.haftadayız. 24.haftada şeker yüklemesi yaptı doktor her şey normal çıktı. Bu haftaki kontrolde bir ayda 4kilo aldığımı görünce kızdı şeker çıkmadı diye canımızın her istediğini yersek olmaz en son ayında bile insülin başladığımız gebelerimiz var dedi. Bebeğin suyu artmış mesela dedi😞 ben de telaş yaptım biraz. Bugün Açlık tokluk şekerime tekrar baktı yine normal çıktı ama 2gündür hamile diyeti yapıyorum o kadar hafifim ki, ayaklarım baldırlarım çok şişmişti hemen mi etki eder şiş miş kalmadı. Size tavsiyem canımın her istediğini yiyemicem diye canınızı boşa sokmayın yeterli sağlıklı bir şekilde kucağımıza gelsinler. Şeker hem sizin hem bebek için iyi bir şey değil. Diyetle düzeleceğini düşünüyorum gerek görülürse de insülin başlanır Allahım sağlıkla kucağımıza versin 🤲🏻🤲🏻