Kbeyzanrr01 Merhabalar çalışan anneler Doğum gerçekleştikten sonra 2024 yılı için alınacak doğum ücretinin 70 bin olacağını görüyorum bir kaç yerde. Bu yıl içinde ücret almış olan veya bir bilgisi olan var mı? Ben mart sonu doğum yapacağım. Dönüş yapmanızı rica ederim
Kbeyzanrr01 gzdee11 asgari ücretten fazla maaş alıyorum normalde. Primim de ona göre bi tık yüksek anlamak istediğim rapor ücretiyle falan toplam elime geçecek para 70 bin mi yoksa sadece doğum raporu belgesi için 70 bin mi veriyorlar ?
gzdee11 32.haftada izne ayrılıyorsun, doğumdan önce 8 hafta doğumdan sonra 8 hafta şeklinde raporlusun. Sana yatacak toplam para 70bin. Zaten raporlu olduğun süreçte maaş alamıyorsun