Busebozkurt0310 Kizlar hastane çıkışına koymak için 0-3 ay zibin aldim ama eve geldim gözüme çok buyuk duruyor sizlerde 0-3 aliyosunuz demi yenidoğan için
Deletedmom_88 Busebozkurt0310 ben direkt sadece yenidoğan alıyorum , 0-3ler daha opsiyonel boyda oluyor bence hani 3 ayın da giyebileceği şekilde sonuçta
likesah Busebozkurt0310 hastane cikisina yenidogan koymustum 0-3’leri 2-3 hafta sonra giymeye basladi benim bebegim kilosu 2900 boyu 48 cmdi dogdugunda.
eceyc314 Busebozkurt0310 hastanede hemşireye vermek için ve ilk günlerde giydirmek için 3 tane yenidoğan takımım var. Diğerleri 0-3, 1-3 şeklinde
Gizemmisler Yeni Doğanlar giydirilemiyor bile çok çabuk kilo aliyolar 0 3 ayi bile 3 ay giymiyolar emin ol
Sadeceanne2 Busebozkurt0310 😄😄ne kadar büyük o kadar iyi yıkamasını 60 da yapınca bir tık zaten küçülür ve Bebek hemen büyüyor inanın
Yenianne02 Busebozkurt0310 ben hastane çıkışına 0-3 ay koydum Yenidoğanlar genelde 50 cm oluyor bebek 50 cm değil de 52 cm doğarsa bu sefer küçük gelir diye endişe ettim zaten yenidoğan hiç almadım bir kaç tane hediye geldi aldıklarım hep 0-3 3-6 ay
Faide2147 Busebozkurt0310 bende hep 3 6 ay zıbın aldım önümüz yazdır yazda da sürekli giydirebileyim diye Kollu hiç almadım sıfır kol ve yarım kol aldım