ilkaaay Kızlar 36+6dayım regl sancısı gibi agrılarım var sabahtan berı cok yoğun degıl ama ara ara oluyor bilgisi olan var mı bu konuda
Sibel0330 ilkaaay bende post açtım ama kimse bakmadı aynı agrı bende de war hemde 3 gündür ya yarın hastaneye gidecem ama şimdi dahada sıklaştı agrılarim yürütmüyor resmen beni 🤷🏻♀️
ilkaaay Anneadayiii__ bugün biraz da stresli bi gün gecırdım umarım yalancı sancıdır henuz erken dıye korkuyorum
Fatmadiebiri Sibel0330 yarını beklemeyin direk bugün gidin sancım var diyin baksınlar geçiktirmeye gelmez
Sibel0330 Fatmadiebiri gidecektim doktorumu aradım su nişan kanama yoksa sabah gel muaneye bakalım açıklık warmı diye dedi o yüzden gitmedim ama halen agrılarım war geçmek bilmedi 🤷🏻♀️