2828ajaja Merhabalar öncelikle tatlış anneler Size bir sorum olacak ben 19+0 oldum karnım baya var ama hiç hissetmiyorum sizce normal mi ?kaçıncı haftada tam olarak hissetiniz nasıl bı hissti ?