Galya15 Ben biraz pimpirikli bi tipim.Diş dolayısıyla bana da augmentin 1000mg yazmışlardı. 4 ayrı doktora ve 2 ayrı dişçiye sordum kullanabileceğim söylendi. Doğum yaptım bebeğim 8 aylık suanda, geçen ay yine diş apse yaptı yine mecburen augmentin yazdılar kullandım. Yani hamile ve emzirirken bu ilacı kullanabiliyoruz merak etmeyin🌿