Ilk trimesterda uykuya meylim yoktu su q haftadir asla uykumu alamiyorum aksam erken uyuyorum sabah gec kalkiyorum tabii 3 yasinda kizim var gec dedigim saat 9 falan gündüz de sürekli yatmak istiyorum kizimdan dolayi uyuyamiyorum ama gozlerimi kapatip dinlendiriyorum neden hormonlar tavan iken degil de simdi uykuya bu kadar düskün oldum anlamiyorum var mi benim gibi olan