Nariye007 o gün benim doğum günüm ilk doğumum sezeryandı 😅 kayısı suyu bol nescafe içmeni tavsiye ederim su çok tüket ve ayağa kalktığında sakın acıyor diye yatma yürü bol bol yürüdükçe acı hafifliyor rahatlıkla kendin oturup kalkabilecek kadar oluyorsun en önemlisi bol yürümek. Göğüs ucun yoksa göğüs ucu çıkarıcı birşey edin ve mutlaka hastane çantanda olsun 🙏🏼 depend büyük rahatlık hemen giyip pijamalarımı giymiştim rahat ettim. Emzirmeye odaklanın doğumdan daha zor geldi bana oğlumda tutamadı