Kızlar merhaba 7+1haftalık gebeyim. 6+4 te muayene oldum keseyi gördük ama kalp atışı duyamadık. Bu gayet normal dedim sağlıklı ise beklerim. Neyse ben cuma akşamdan beri çok hastayım boğazım, kulak ağrım. Yine bacak ve kemik ağrılarım var. Üşüme, ateşte vardı. Dün dayanamadım takip olduğum( Ankara-Gülhane) hastanesinin aciline geldim. Kan-idrar tahlili istediler. Serum verdiler. Kadın doğuma yönlendirdiler. Orasıda baktı ultrason ile yine duyamadık. Vajinal ultrason dedi, istemedim. Sonra eski tahlillerime bakarak ( 29 şubat) başka bir doktora tanışıp ultrason birimine yönlendirdi. Oraya sıkışık gittim. Orası ne alaka anlamadım senin şikayetin çok farklı dediler. Ama gebelik kesesi güzel dedi. Tekrar kadın doğuma gittim. Çıkacağım diye beklerken. Yukarı gönderdiler. İstememe rağmen maalesef vajinal ultrason oldum. Ama bana bir şey söylemediler. Kendi aralarındaki konuşmayı da anlamıyorum. Enfeksiyonun çok yüksek diye yatış vermemi gerekiyor damardan antibiyotik tedavisi dediler. Kabul ettim. Yattım tedaviye başladık. Sabah yine alttan ultrasonla baktılar yine bir şey yok sordum. Gerekince açıklama yaparız dediler. Yani bebekle ilgili bir korku yok içimde ama, bu süreçleri yaşayan var mı? Biraz uzun oldu ama eksiklik olmasın diye tüm süreci anlattım.