Rapor girildikten sonra sgk sistemine otomatik olarak düşüyor. Rapor bitiş tarihi girdiyse doktor aylık olarakda alabilirsiniz. Genelde bitiş tarihi boş bırakıldığından raporun bitişinde toplu para yatıyor. Hiç bişey yapmanıza gerek yok muhasebeciye bilgi verirseniz iyi olur vermeseniz dahi sistemde görünüyor.