Elfnr Kizlar ilk vuruldugum gun aci yoktu suan iki gun gecti kolumu kaldiramiyorum cok korkuyorum tekim burda ailemizden uzagiz 😒
dml33 Elfnr bn dun vuruldm agri yapar siserse buz koy dedi dun aksam biraz kolumu hissedemedm agirlik coktu gibi oldu sonra gecti ustune yattim uyudum yani bugunde agri yok cok sukur
Deletedmom411 Elfnr normal korkma, ilk gün bende de ağrı yoktu 2.günü başladı 4 5 günde anca geçti şişliği ağrısı kolumu oynatamıyordum