Merhaba Hanımlar ben 26 haftalık hamileyim. Bir ay önce detaylı ultrason için perinatolojiye gittiğimde doktor sağ uterin arterlerde diastolik notch olduğunu söyledi. Kendi doktorum bahsetmemisti hiç. Buda bebekte gelişim geriliğine sebep olacağını ve bende tansiyona sebep olacağını yakın takip edeceğiz ayda bir ve gerekirse erken alırız belki dedi. Açıkçası korkuttu beni çok korkuyorum. Bu durumu yaşayan var mı önerisi bilgisi olan lütfen :( :(