Dilaradmrak Sabahtan beri ağrı çekiyorum. Doğum doktorum normal olduğunu söyledi. Radyalogtan randevu aldırdı çarşamba günü görüneceğim. Doğum da başlarsa ikisini aynı anda nasıl çekeceğim bilmiyorum. Yaşayan var mı? Neler yaptınız?
mavikalpvemavikalp Dilaradmrak su için bol bol böbrek ağrısı genelde az su içmekten oluyor çok geçmiş olsun😕