Rojdademirkol Kızlar selamlar 24 haftalik olduk ama bebegim hareketleri cok az yani sürekli hareket halinde değil bu normal bir durummu,
Ymnjunior Rojdademirkol bağzı bebek sakin oluyor arkadaşımın bebesi öyleydi hatta kaç kere hastaneye gitti hareket etmiyor diye doğdu hala sakin benimkide tam tersi 24+6 haftalığız gece gündüz hareket halinde benim kız uyku bile uyuyamıyorum hatta
Mjgnfdn Rojdademirkol benm plesentam öndeydi o yüzden hareketli cok hissetmiyordum. Günde ortalama 10 hareket hissetmelisiniz demişti ebe eğitimde
Rojdademirkol Ymnjunior herkesin farklı oluyor sanırım. Kız erkek farklı mı bilmiyorum. İlk hamileliğim ve erkek. O kadar sakin ki tekmeleri bile cok hafif henuz şiddetli hic hissetmedim. 2 gundur cok durgun hafif olan tekmeler bile yok insan endiseleniyor🥺
61fragnat Ymnjunior selam bizde 22 haftalık olduk bu haftalarda hareketlerini dışardan görmek normal mi ? Ben görüyorum çünkü de kendimi kandırmıyorumdur değil mi 😂
Ymnjunior Rojdademirkol kontrol tarihine çok varsa bence bi doktora görün canım ne olur ne olmaz insan kaygılanıyor bide böyle tatlı şeyler ye belki hareketlenir benimde ilk hamileliğim ama dediğim gibi tekmeleri dışardan bile görüyorum
Rojdademirkol Ymnjunior sağlıkla kucağına almak nasip olsun canım, cok teşekkür ederim yarın gideyim en iyisiii icim rahatlar hem doğru
Ymnjunior 61fragnat valla ben daha yeni yeni görüyorum çalıştığım için hareketli bi hayatım var akşam dinlermişler fark ettim yeni yeni bide folik asitler işe yaradı sanırım 🤣