nurs35 Kızlar birşeyler hisseden var mı ? Ben sanki gebe değilmişim gibi hissediyorum. Bulantı kusma ya da farklı bir şey yok . Kötü birşey olmasından korkuyorum
Aser5234 nurs35 canım bulantı ıcın suan erken bence bende öyle sanıyordum ama maalesef 7.haftada bulantı basladı bende 🥹 suan 9 haftalıgım
ngksu O haftalarda belirti yoksa öyle oluyo aslında hareketlerini hissedene kadar belirtisiz geçerse böyle hissediliyo ama aslında her şey yolunda endişelenmeyin🌸
BusraNur35 Smyrmz Valla bende 5+6 günlüğüm hiç bir belirti yok kusma vs sadece uyku fazla oluyor biraz insan belirti yaşamayınca inanamıyor 😊
tgb0104 Ay bende öyle 5 haftalık hamileyim sadece göğüs hassasiyetim ve aşırı uyku vardı, bugün mide bulantılarım başladı :(
Fgcsgxhk Selam hamis bayanlara bende 7 hafta 3 günlüğüm rabbim sağlıklı birsekilde bebislerimizi kucagimiza almayı nasip etsin inşallah
Fulyalife Bende 6 haftaligim ve hiçbir belirtim yok.doktor da sordum herkeste belirti olmak zorunda değil dedi normal bir durum yani rahat olun