Ozgurgok Selam arkadaşlar, 33. Haftamdayım. bikaç gündür tansiyonum 12-9 çıkıyor. Normalde tansiyonum düşüktür. Küçük tansiyonu benimki gibi yüksek çıkan var mı, bu yükseklik herhangi bir soruna sebep oluyor mu
Gggg-12 Benim aynı şekilde küçük hep yüksek çıkıyor doktorun yanında 15,9 çıkmıştı tuzu komple kes az kaldı dedi ama ödem olursa bi anda beklemeyin hastaneye gidin benimde 33
Ozgurgok Gggg-12 benimde evde 12-9, doktorda heyecandan sanırım 14-9 çıkıyor. Tuzu kesmek düşürdü mü tansiyonunuzu
Gggg-12 Ozgurgok dün konuştuk konuştuktan sonra ben unutup bi güzel tuzlu patatesi yedim sabaha kadar tuttu hastanede düşmesine rağmen 😔😔😔
Minaeyll Ozgurgok kesinlikle ihmal etmeyin benimde 13 e 9 14 e 9 civarı çıkıyordu. Geçen hafta çarşamba günü kontrole gittigimde 16 10 çıktı hemen yatırdılar hastaneye 2 gece kaldım. 1 aydır alfamet kullaniyorum ona göre yüksek çıkmaya devam ediyor. Şuan 36+5 haftaligim 18 marta sezeryan günü verildi ama daha önce alma ihtimalleri de var gebelik zehirlenmesi olmaması için daha erken almak istiyorlar bebeği
Gggg-12 Ozgurgok öyle yaptım düştü şimdi ölçtüğümde 12,10 çıktı küçük tansiyon yükselmesi sıkıntıymış biraz bekliyorum böyle devam ederse gün içinde gene gidicem
Ozgurgok Minaeyll evde kendimde ölçüyorum sürekli. Doktora gittiğimde heyecandan yüksek çıkıyodu hep. Umarım daha da yükselmez 33. Haftamdayım doktorum 37 de en geç alırız dedi