Niloyaaaaa valla ben de vazgeçemiyorum. Hergün hergün mide bulantısına gelemiyorum hiç. Hemen tuzlu bir salatalık, çubuk kraker bir şey lazım 😅 Özellikle kilosu ve yağ oranı az olanlar daha hızlı ödem topluyor. Ben hamile kaldığımda 48.5 kilo falandım sanırım. Şu anda 51.3′üm. Normalde ilk 3 ayda 1-3 kilo normal deniyor ama ben bu gidişle kaç kilo olurum bilmiyorum 😅 Çok yediğim de yok. Ödem + rahmin genişlemesi. Bebek falan değil daha çilek kadar 3.5 gram 😂