Kızlar dün gece pelvik ağrı ile acile gittim sancı değildi hareketlerimi kısıtlayan kemik ağrısıydı sadece,hem de geçen hafta 1 cm açıklık vardı arttı mı acaba diye merak ettim o yüzden alttan muayene oldum ve doktor bu kez parmaklarını baya bastırdı canım yandı yani (bu arada açıklık hiç ilerlememiş salıdan beri 1 cm ile geziyormuşum😂) döndükten sonra ağrım vardı ama sadece kemiklerde devam ediyordu. Şimdiyse sabahtan beri belli aralıklarla belimden kasıklarıma vuran bi sancı girip çıkıyor.Muayeneden sonra bu şekilde bi sancı oluyor mu ? Doğumu tetiklenen oldu mu aranızda