Merhaba anneler biz bugün 36+0 iz iki ay önce ultrasonda bebeğimin alnında şişlik olduğu soylenmisti genetik olabilir yapısal olabilir denilmişti yanında sıvı toplanması yada başka bı belirti yok denilmişti iki aydır kontrollerde aynı şeyi soyluyo doktorum alnındaki şişlik duruyor ama yanında başka semptom yok yapısal olabilir yada kemik kaynasmasida olabilir tarzı şeyler söyledi böyle şeyler yaşayan oldu mu 20 gün sonra dogumum var tabi yavrum her haliyle benim güzelim ama bazen insan küçük bedeniyle nelerle savasacagini dusundugunde üzülüyor hiç böyle şeyler söylenen oldu mu sonuçlar nasıldı