pinaarrylmz bizede 12. Haftada gel dedi doktorum haftaya çarşamba 12+1 oluyoruz bakalım inşallah ense kalınlıkları normal çıkar bebişlerimizin kızlar 🙏🏻🥰 benim aklıma takılan birşey var ama biz 3 hafta önce muayeneye gittk 7 haftalık dedi bugün gittik 10 olması lazımken 10+6 dedi ben şok oldum haftaya gittğimizde burnu küçük çıkarsa veya ense kalınlığı çıkarsa küçük olduğu için birdahaki haftaya birdahamı yaptırmamız lazım sizce nasıl ilerler bilemedim çünkü reglimle yumurtlama günüm farklı bu durumu yaşıyan varmı ovülasyon testi kullanan