Kizlar öncelikle merhabalar ben mantar enfeksiyonu geçiriyorum 36 haftalık hamileyim haftaya nasipse doğumum var o yüzden hiç bir hastane sağlık ocagi krem fitil vs vermiyor ama ben artık dayanamıyorum sirkeli suyla yıkamak biraz rahatlatıyor o kadar. Bugün artık eczaneden travazol krem almaya karar verdim açıkçası bebeğe bir zarar vermez diye düşünüyorum çoğu gebe kullanmis araştırdıgim kadarıyla. Kullanıp kasintisina iyi gelen varmı aramızda acaba