aslip7 mystery00 teşekkür ederim çok sık duyuyorum ben de güzel isim 😊🌸 Arya düşünüyorum ama emin değilim
aslip7 kahvesever__ Alya yı çok sık duyuyorum o yüzden baya kafam karıştı ama güzel isim kesinlikle 😊
aslip7 Deletedmom_99 evet Bahar dizisinde de var bir tane Parla güzel isim 😊 oğlunuza ne isim düşündünüz acaba? Ben erkekte Karya ve Karan isimlerini çok beğeniyorum
yusram68 aslip7 yunancada asalet anlamina geldigini okumustum benim cok hosuma gidiyor nasip olursa bana da kiz bebisim olursa eger ilk dusuncem buu
Deletedmom_99 aslip7 100. Yıl marşında geçiyor ordan geldi aklıma. Parla hilal ve yıldızım diyor. Erkek görkem övünç koyucam ☺