Merhaba ben 7+2 de İstanbulda bi devlet hastanesine muayene oldum bebek vardı kesede vardı ama doktor kalp atısı dinletmedi bunun icin hicbir sey söylemedi heyecanla sormayı unuttum bende sizce ekranda görmüs müdür illa sesi acması gerekiyor mu 3 hafta sonra yani 10.haftanda yine gelirsin muayeneye dedi ama kafam karısık sizce baska doktora gözükmeli miyim