Merhabalar ilk oğluma oda şeklinde aldım dolabı şifonyeri büyüyen beşiği büyüttük beşiği o şekilde yatıyor şuan 3,5 yaşında 6 aylık hamileyim ikinci oğluma 🥰 park beşik düşünüyorum sizin önerileriniz nedir tecrübesi olanlardan yardm istiyorm artk yavaştan almamız lazım galiba 🥰