ozlemcebecci38 Sezeryan için 38+1 e gün aldık sizce erkenmi ? 39. Haftada yazıyor genelde sezeryan için
Ervaa35 ozlemcebecci38 benim 37+5 de alıncak bence erken degıl zaten gelişimi tamamlanmıs oluyo Allahın izniyle😇