Siinemaydinlar merhaba benim de çok ciddi bir sancıyla gittim acile bana böbreklerde açılma var. Dedi doktorumla konuştum bu gayet normal dedi öyle çok ciddi bir açılma yok zaten ve bi hafta sancılı ağrı çektikten sonra geçti şükür.Size de geçmiş olsun.🙏