Elifyurtt Merhaba, bugün doktora gittim tsh değerim 4.53 çıktığını ve bebek için sorun olabileceğini dile getirdi doktor eğer ilaç kullanılmaz ise bu arada 13 haftalık hamileyim böyle bi durumla karşılaşan var mı bana yardımcı olur musunuz
Melliisaa Elifyurtt merhaba sağlık ocağında mı verdiniz yoksa hastanede mı sağlık ocağında verilen kanlar bazen yanıltıyor kan beklediği için yüksek değer çıkıyor benim de başıma geldi
Lavinia96 Elifyurtt benimde ilk tahlillerim o şekildeydi. Doktorum hemen ilaca başladı. Kullanmaya başladığım ay değerlerim düştü. Korkmayın🌸🙏🏻
Mineartcc Elifyurtt ilk ay benim de 3 kusur çıkmıştı. Doktorum en düşük mg tiroit ilacı kullanırdı bir ay sonrasında normale döndü sonuç. Şimdi 8.aydayim hala her ay mutlaka idrar kan veririm tsh da baktiririm şükür hiç yukselmedi ama siz de düzenli tahlil verirsiniz içiniz de rahat eder
SSenaaa Elifyurtt bnde 23. Haftada tahlil vermiştim genel kontrol için benimde yüksek çıktı 25 mg ilacla 1 Ay devam ettim tekrar tahlil verdim düşmemiş yeniden 50 mg la devam ediyoruz insalalh değerlerim düşer yoksa yine ilacı yükseltmek zorunda kalıcaz
Elifyurtt Lavinia96 teşekkür ederim doktor öyle söyleyince moralim bozuldu bebegı etkileyen bir durummuş
Lavinia96 Elifyurtt evet bende korkmuştum ilk yüksek çıktığında biraz araştırmıştım ama ilaçla düşürülüyor. 22 haftalığım herhangi bir sıkıntı yok çok şükür. Değerim de 4.2 falandı ilaca başlamadan önce şimdi 1 e düştü.🙏🏻
Yelizsnsy SSenaaa benimde aynısı oldu troit ilacını içtikten 40 dk 1 saat sonra kahvaltı yapıp vitamin ilacımı içiyordum. Doktorum yanlış kullandığımı söyledii. Vitamin ilacıyla teoit ilcı arasını baya açtımm bakalım bu sefer düşer umarım
Suey Benim 7,8 çıktı ilaç kullanıyorum bir sorun yok ilk gebeligimdede hep yüksekti ilaç kullandım yine düzenli bir şekilde ilaç kullanınca hiç birşey olmuyor
Minkkelebekk Elifyurtt ben 1.5 senedir tiroit hastasıyım ve hamileyim şuan 20. Haftadayım düzenli kullanıyorum haplarınızı bir gün bile aksatmayın düzenli kullandığınız takdirde hiçbir sıkıntı olmaz Allah ın izniyle içiniz rahat olsun diye yazıyorum